ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA i odbierz 50 zł na pierwsze zakupy!Sprawdź szczegóły
Koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

FAQ FAQ

ZAMÓWIENIA


1. Gdzie jest moje zamówienie?

2. Czy podczas dostawy towaru, kurier odbierze ode mnie stare meble?

3. Towar przyszedł niekompletny. Co robić?

Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować takie sytuacje, jeśli jednak zdarzyło się, że otrzymałeś niekompletny towar, prosimy o możliwie najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Bezzwłocznie zajmiemy się rozwiązywaniem Twojego problemu.

4. Jak mogę się dowiedzieć, czy moje zamówienie zostało wysłane?

Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z informacjami o szczegółach dostawy.

5. Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta i klikniesz „Moje zamówienia”. Znajdziesz tam wszystkie, aktualne informacje, dotyczące twojego zamówienia.

6. Czy mogę jakoś przyspieszyć realizację zamówienia?

Towary zamawiamy bezpośrednio u producentów, dlatego nie możemy przyspieszyć terminu dostawy. Kilka dni potrzebujemy ponadto na dostarczenie do Ciebie produktu. Gdy tylko kurier odbierze od nas paczkę, skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia terminu dostawy.

7. Dotarła tylko część mojego zamówienia. Co robić?

Proszę sprawdzić potwierdzenie wysyłki, ponieważ reszta produktów może zostać dostarczana w późniejszym terminie. Jeśli zamówienie zostało złożone online, możesz sprawdzić jego status, logując się na swoje konto w zakładce „Moje zamówienia”. W przypadku wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

8. Dlaczego nie otrzymałem od Was jeszcze żadnej wiadomości, skoro moje zamówienie jest gotowe do wysyłki?

Prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. Nasza firma kurierska skontaktuje się z Tobą w ciągu 5 dni roboczych od daty odebrania od nas zamówienia. Jeśli tak się nie stanie, zadzwoń lub napisz do nas, a sprawdzimy, co się dzieje z towarem.

9. Czy mogę zmienić dane zamówienia?

W przypadku zamówień składanych drogą telefoniczną, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli dokonywałeś zakupów w sklepie internetowym, możesz zmodyfikować swoje dane w zakładce „Moje konto”.

10. Moje zamówienie nie dotarło. Co robić?

Jeżeli termin dostawy upłynął, a towar nadal do Ciebie nie dotarł, sprawdź status swojego zamówienia w otrzymanym od nas liście (jeśli złożyłeś zamówienie przez telefonu) lub w zakładce „Moje konto” na naszej stronie www (gdy kupowałeś online). Możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, które sprawdzi dla Ciebie status zamówienia.

11. Jak anulować zamówienie?

Bezpłatne anulowanie zamówienia jest możliwe tylko do momentu wysłania towaru pod wskazany adres. Aby anulować zamówienie i uzyskać zwrot pieniędzy, wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

12. Można kupować krzesła pojedynczo?

Tak, o ile nie są sprzedawane jako para lub komplet.

13. Czy ZFABRYKI.PL oferuje usługę montażu?

Obecnie nie. Na stronach produktowych znajdziesz za to informację o stopniu trudności montażu każdego z oferowanych artykułów. Poziom łatwy oznacza, że do sprawnego montażu wystarcza jedna osoba, poziom średni informuje, że możesz potrzebować czyjeś pomocy, w przypadku poziomu trudnego, montaż może wymagać wsparcia nawet dwóch osób.

14. Jeśli zamówię kilka produktów, czy dostanę je w tym samym czasie?

Zależy, czy zamówione przez Ciebie produkty będą wykonywane przez tego samego producenta. Czas dostawy określony jest odrębnie dla każdej pozycji w ofercie, a nie dla całego zamówienia.

15. Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

Tak. Wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dział sprzedaży chętnie pomoże w procesie zakupu.

16. Dlaczego nie widzę opcji "KUP TERAZ" obok produktu, który chcę kupić?

Czasami produkt, z różnych powodów, może być chwilowo niedostępny. Sprawdź jego dostępność za kilka godzin lub dni. Pamiętaj, że nawet wycofane artykuły możemy przywrócić do oferty, jeśli będą cieszyć się dużym zainteresowaniem naszych potencjalnych klientów.

17. Czym jest zegar odliczający?

Współpracujemy bezpośrednio z producentami mebli i dzielimy nasze zamówienia na partie tak, aby maksymalnie skrócić okres oczekiwania na dostawę. Kiedy zegar wybija 0, oznacza to, że zlecenie zostało przekazane do producenta mebli.

18. Jestem już Waszym klientem. Jak mogę szybko złożyć zamówienie?

Po pierwsze - witamy Cię z powrotem! Wystarczy, że zalogujesz się na swoim koncie lub zadzwonisz do naszego Biura Obsługi Klienta, by szybko złożyć zamówienie.

19. Jestem nowym klientem. Jak złożyć pierwsze zamówienie?

Po pierwsze - witamy Cię z powrotem! Wystarczy, że zalogujesz się na swoim koncie lub zadzwonisz do naszego Biura Obsługi Klienta, by szybko złożyć zamówienie.

20. Czy szukacie projektantów do współpracy?

Nasze meble nie byłyby tak wyjątkowe, gdyby nie wielki talent i zaangażowanie projektantów, z którymi współpracujemy. Wciąż pozostajemy otwarci na nowe pomysły, które pozwolą rozwijać i uatrakcyjniać naszą ofertę. Czekamy na Ciebie!

21. Dlaczego nie widzę mojego zamówienia w historii?

Jeżeli złożyłeś zamówienie online, pełną historię zakupów sprawdzisz w zakładce „Moje zamówienia”. Nie znajdziesz tam jednak zamówień złożonych drogą telefoniczną, o których postępie informujemy Cię poprzez wiadomości e-mail.
pokaż wszystkie
ukryj

PRODUKTY


22. Dlaczego moja lampa dotarła bez żarówki?

Oferowane przez nas lampy nie posiadają w komplecie żarówek, jednak zawsze dołączamy informację, jaki typ żarówki pasuje do zakupionego produktu. Są to popularne, łatwo dostępne rodzaje.

23. Czy zamówione meble mogą zostać wykonane z dostarczonych przeze mnie tkanin?

Niestety, nie. Nasze produkty wytwarzamy wyłącznie przy użyciu materiałów wymienionych na stronie internetowej, ale staramy się regularnie rozwijać zasoby i możliwości produkcyjne. Aby w pierwszej kolejności dowiadywać się o nowościach w ofercie, wystarczy zapisać się do naszego newslettera.

24. Dlaczego w otrzymanej sofie brakuje nóżek?

Na czas transportu, nogi zostają schowane wewnątrz sofy. Proszę sprawdzić spodnią część otrzymanego mebla.

25. Czy Wasze meble nadają się do celów komercyjnych?

Nasze wyroby są projektowane i produkowane głównie z myślą o użytku domowym, dlatego nie możemy zagwarantować ich wytrzymałości w zastosowaniu komercyjnym.

26. Co zrobić, jeżeli odebrany przeze mnie towar jest uszkodzony?

Nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Ci towar najwyższej jakości. Pomimo restrykcyjnych kontroli, sporadycznie - z przyczyn losowych, może zdarzyć się dostawa uszkodzonego produktu. W takim przypadku, nasz zespół bezzwłocznie przystąpi do rozwiązania problemu. Wadliwy towar możesz bez problemu zwrócić lub zlecić nam jego naprawę. Aby przyspieszyć procedury, prosimy o przesłanie zdjęcia usterki.

27. Otrzymałem produkt, którego nie zamawiałem. Co robić?

Jeżeli otrzymałeś inny produkt niż zakupiłeś, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Postaramy się szybko rozwiązać problem.

28. Czy produkty w Waszym sklepie posiadają gwarancję?

Tak. Jeżeli produkt okaże się wadliwy, a usterka wystąpi w ciągu 12 miesięcy od daty dostawy, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

29. Czy rozmiary kanapy pozwolą na jej przeniesienie przez framugę drzwi wejściowych/do pokoju?

Mamy nadzieję, że tak, ale jest to zależne od właściwości Twoich wnętrz. Zanim dokonasz zakupu, sprawdź wymiary sofy wraz z opakowaniem. Potrzebne dane znajdziesz po prawej stronie na karcie produktu.

30. Gdzie produkowane są towary ZFABRYKI.PL?

Nasz zespół podróżuje od Włoch aż do Indii, aby odnaleźć najlepszych producentów mebli z całego świata. Nasze wyroby powstają zarówno zagranicą, jak i w Polsce. Krajowa produkcja wiąże się z krótszym terminem dostawy.

31. Co to jest „ekoskóra”?

Jest to wysokogatunkowy materiał, imitujący skórę naturalną.

32. Czy mogę wskazać kod z palety kolorów, aby dopasować kolor tkaniny?

Oczywiście! Poinformuj nasz zespół o wybranym kodzie telefonicznie lub mailowo.

33. Czy mogę otrzymać próbkę tkanin?

Tak. Aby otrzymać bezpłatnie próbnik, utwórz konto na naszej stronie i złóż zamówienie. Jednorazowo możesz zamówić maksymalnie 4 próbki tkanin.

34. Czy mogę wybrać inny kolor nóg w zamówionej kanapie?

Obecnie nie przewidujemy takiej możliwości. Po wyborze produktu, możesz natomiast zmienić kolor i rodzaj tkaniny.

35. Czy w Waszych lampach można zamontować żarówki LED?

Tak. W trosce o energooszczędność i jakość oświetlenia, wszystkie modele lamp są przystosowane do żarówek LED.

36. Czy meble mogą posiadać inne kolory/wzory niż w ofercie?

Niestety, nie. Wszystkie produkty dostępne są tylko w wersjach prezentowanych na naszej stronie. Nie jest możliwa zmiana kolorów czy wzorów.
pokaż wszystkie
ukryj

PŁATNOŚCI


37. Jak mogę uzyskać zwrot VAT?

Nie możemy zwracać podatku VAT, ale wystawiamy faktury VAT na zakupione towary w naszym sklepie. Aby otrzymać fakturę, prosimy o przesłanie potrzebnych danych podczas składania zamówienia.

38. Oddałem towar lub anulowałem zamówienie. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

39. Na jakie konto zwracacie pieniądze?

Zwrot pieniędzy następuje na ten sam numer konta, z którego została zrealizowana płatność za zakupy.

40. Czy możecie przelać zwracane pieniądze na inne konto bankowe?

Niestety, nie. Zwrot następuje zawsze na ten sam numer konta, z którego została zrealizowana płatność.

41. Dlaczego moja płatność została odrzucona?

Płatność może zostać odrzucona z różnych powodów. Na początku sprawdź, czy akceptujemy Twój typ karty (Visa Credit, Visa Debit lub Mastercard). Następnie upewnij się, że wprowadziłeś prawidłowe dane karty i polski adres korespondencyjny. Jeśli otrzymasz kod błędu, skontaktuj się z nami. W przypadku, gdy system nadal odrzuca płatność, wina może leżeć po stronie Twojego banku.

42. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście. Wystarczy zalogować się na swoje konto i przejść do zamówień. Tuż pod numerem zamówienia, znajdziesz opcję "Drukuj fakturę".

43. Jakie karty akceptujecie?

Akceptujemy wszystkie, popularne karty kredytowe i debetowe: Visa, Visa Debit Kredytów i MasterCard. Nie akceptujemy kart American Express.
pokaż wszystkie
ukryj

DOSTAWA


44. Ile wynosi koszt wysyłki?

Wszystkie nasze produkty, niezależnie od wartości zamówienia i wagi, wysyłamy za darmo.

45. Czy wysyłacie towar zagranicę?

Na chwilę obecną, wysyłkę towarów realizujemy tylko na terenie Polski. Jeśli rozszerzymy usługi na inne kraje, poinformujemy Cię o tym poprzez naszą stronę lub newsletter (kliknij, aby się zarejestrować).

46. Czy po rozpakowaniu mebli, opakowania mogę wyrzucić do domowego/spółdzielczego śmietnika?

Obowiązki związane z utylizacją odpadów spoczywają po stronie Klienta.

47. Pomimo upływu tygodnia, towaru nadal nie ma. Co się dzieje?

Produkujemy meble pod konkretne zamówienie, co wiąże się z czasem oczekiwania od 8 do 12 tygodni. W zamian, otrzymujesz cenę niższą nawet o 80% od rynkowej. Jeśli po upływie 12 tygodni, paczka nadal do Ciebie nie dotrze, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Postaramy się szybko rozwiązać problem i zweryfikować status Twojego zamówienia.

48. Podany termin dostawy już minął, a towaru nadal nie ma. Co się dzieje?

Podajemy przybliżony czas dostawy, ponieważ mogą zdarzyć się opóźnienia. Towar powinien dotrzeć do Ciebie już niedługo. Jeżeli masz wątpliwości lub pytania, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Szybko zweryfikujemy status Twojego zamówienia i postaramy się szybko rozwiązać problem.

49. Czy mogę wybrać termin dostawy?

Wybór dokładnej daty nie jest możliwy, chociaż postaramy się dostarczyć towar w możliwie najbliższym terminie do preferowanego.

50. Co, jeżeli w dniu dostawy nie będzie mnie w domu?

Produkty o niewielkich gabarytach może odebrać za Ciebie ktoś bliski, np. sąsiad. W przypadku zamówień o dużych rozmiarach, zalecana jest obecność w domu.

51. Dlaczego na stronie przewoźnika widnieje informacja, że paczka została dostarczona, skoro jej nie odebrałem?

W takim przypadku na ogół okazuje się, że zamówienie odebrał Twój sąsiad, ponieważ w momencie dostawy nie było Cię w domu. Kurier powinien poinformować Cię o tym telefonicznie. Jeżeli nadal nie możesz zlokalizować swojej paczki, skontaktuj się z firmą kurierską lub z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy, kto odebrał w Twoim imieniu towar.

52. Co się stanie z paczką, jeżeli w momencie dostawy nie będzie mnie w domu?

W przypadku nieodebrania małych i średnich paczek w ustalonym dniu, nasz kurier pozostawi w Twojej skrzynce pocztowej awizo z unikalnym numerem referencyjnym, dzięki czemu możliwe będzie ponowne dostarczenie towaru. Jeśli oczekujesz paczki o dużych gabarytach, kurier skontaktuje się z Tobą odpowiednio wcześniej i zaproponuje termin dostawy z możliwością zmiany na datę wygodniejszą dla Ciebie. Jeżeli nie będzie Cię w domu w uzgodnionym terminie, przesyłka zostanie zwrócona do magazynu kuriera. Jej ponowna dostawa może skutkować obciążeniem Cię dodatkowymi kosztami, dlatego zwracamy się z wielką prośbą do Klientów o pozostawanie, o ile to możliwe, pod wskazanym adresem w dniu zaplanowanej dostawy.

53. Jak sprawdzić, która firma kurierska dostarczy paczkę?

Współpracujemy z kilkoma firmami kurierskimi w zakresie usług transportowych, dlatego w trakcie realizacji zamówienia, wyślemy do Ciebie e-mail z informacją o tym, która firma kurierska dostarczy paczkę i jak się z nią skontaktować. Jeżeli nie otrzymałeś od nas wiadomości, zaloguj się na swoje konto, gdzie także możesz sprawdzić w/w dane.

54. Dostawa się opóźnia. Co robić?

Przepraszamy Cię za opóźnienie. Bezustannie pracujemy nad skracaniem czasu realizacji zamówień. Jeżeli czekasz dłużej niż przewiduje regulamin dostaw i nie otrzymałeś od nas żadnej informacji o przyczynie opóźnienia, zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki „Moje zamówienia”. Sprawdzisz tam najbardziej aktualne informacje na temat postępów zamówienia. Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

55. Na stronie firmy kurierskiej nie widzę informacji o mojej przesyłce. Co robić?

Nasze towary dostarczamy wyłącznie za pomocą specjalistycznych firm kurierskich. W sporadycznych przypadkach mogą wystąpić problemy z widocznością statusu paczki na stronie przewoźnika. Aby rozwiązać problem, skontaktuj się bezpośrednio z firmą kurierską lub z naszym Biurem Obsługi Klienta.

56. Moje zamówienie przyszło szybciej niż ustalaliśmy, więc nie zdążyłem przygotować się do odbioru. Co robić?

Nie martw się - zadzwoń lub wyślij do nas wiadomość z danymi zamówienia i preferowanym terminem dostawy. Dopóki towar nie opuści magazynu, nasz zespół może zorganizować ponowną dostawę.

57. Jak mogę dodać ważną informację, dotyczącą dostawy?

Tak. W tym celu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

58. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Postęp zamówienia złożonego przez telefon możesz śledzić za pośrednictwem listu potwierdzającego, który od nas otrzymałeś. W przypadku zamówień dokonanych przez stronę internetową, status zamówienia sprawdzisz w zakładce „Moje konto”.

59. Co robić, jeśli kurier zgubi lub zniszczy moją paczkę?

Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Prosimy wówczas o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Zajmiemy się rozwiązaniem problemu.

60. Jak zmienić adres dostawy?

Skontaktuj się z nami, a zaktualizujemy adres dostawy za Ciebie. Opcja ta jest dostępna najpóźniej do 24h przed wysyłką przedmiotu z naszego magazynu. Jeśli towar został już wysłany, zmiana adresu nie jest na ogół możliwa, a nieodebranie przesyłki może wiązać się z obciążeniem Klienta kosztami zwrotu.

61. Jak długo trwa dostawa przez kuriera i czy mogę odebrać paczkę w sobotę?

Czas dostawy zależy m.in. od gabarytów paczki. Dla małych i średnich paczek jest to 48h od momentu wysyłki towaru z naszego magazynu. W przeddzień planowanej dostawy, w godzinach wieczornych, otrzymasz wiadomość SMS i e-mail o tym, że dostawa nastąpi następnego dnia. Rano, w dniu dostawy, kurier przypomni Ci o swoim przybyciu w wiadomości SMS. Możesz wówczas zmienić termin dostawy lub poprosić o zostawienie paczki u sąsiada.

W przypadku dużej paczki, kurier wyśle Ci SMS lub e-mail w ciągu 48h od momentu przekazania mu towaru, z proponowanym terminem dostawy. Informację o planowanej dostawie otrzymasz 3h wcześniej. 1h przed przybyciem kuriera, należy potwierdzić telefonicznie swoją obecność w domu.

Dostawy zwykle odbywają się w dni powszednie, chociaż niektórzy przewoźnicy pracują także w soboty. W wybranych przypadkach, można zdecydować się na dostawę towaru w sobotę na etapie składania zamówienia. Później nie będzie już możliwa opcja sobotniej dostawy.
pokaż wszystkie
ukryj

ODSTĄPIENIE OD UMOWY


62. Zakupione meble okazały się za duże/małe. Czy mogę odstąpić od umowy?

Naszym priorytetem jest pełna satysfakcja Klienta, dlatego w przypadku, gdy produkt z jakiegokolwiek powodu nie spełnia Twoich oczekiwań, np. nie pasuje do gabarytów wnętrz, a jesteś konsumentem, możesz go odstąpić od umowy kupna – bez podawania przyczyny. Masz na to aż 30 dni.

63. Kolor mebli okazał się inny niż oczekiwałem. Czy mogę odstąpić od umowy?

Naszym priorytetem jest pełna satysfakcja Klienta, dlatego w przypadku, gdy produkt z jakiegokolwiek powodu nie spełnia Twoich oczekiwań, także wizualnych, możesz, będąc konsumentem, odstąpić od umowy kupna – bez podawania przyczyny. Masz na to aż 30 dni.

64. Meble nie pasują do moich wnętrz. Czy mogę odstąpić od umowy?

Naszym priorytetem jest pełna satysfakcja Klienta, dlatego w przypadku, gdy produkt z jakiegokolwiek powodu nie spełnia Twoich oczekiwań, np. nie pasuje do aranżacji wnętrz, możesz, będąc konsumentem, go odstąpić od umowy kupna – bez podawania przyczyny. Masz na to aż 30 dni.

65. Czy mogę odstąpić od umowy po upływie 14 dni od daty otrzymania przesyłki?

Tak. Przewidziany ustawą termin 14 dni na odstąpienie od umowy wydłużyliśmy aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki, aby umożliwić Ci spokojną, przemyślaną decyzję we własnym domu.

66. W jakim terminie od daty jego otrzymania mogę oddać towar?

Na odstąpienie od umowy masz 30 dni, a następnie od poinformowania o tej decyzji masz 14 dnia na odesłanie towaru.

WIĘCEJ O zFABRYKA.PL


67. Jak mogę zrezygnować z newslettera?

Aby zrezygnować z subskrypcji, należy przejść do dolnej części wiadomości, która przychodzi na podany przez Ciebie adres e-mail i wypisać się, klikając w link rezygnacji.

68. Jeśli polecę znajomym Wasz sklep, czy dostanę coś w zamian?

Jeżeli Twój znajomy, dzięki Twojej rekomendacji, dokona u nas zakupów o łącznej wartości min. 500zł, otrzymasz od nas 100zł do wydania w zFabryki.pl. Im więcej osób zamówi towar z Twojego polecenia, tym więcej zyskasz. Zobacz regulamin promocji.

69. Jak mogę zrealizować voucher powitalny?

Instrukcję znajdziesz na voucherze. Upewnij się, że wprowadzasz poprawny kod. Pamiętaj, że realizacja vouchera jest możliwa tylko w przypadku zamówień o wartości minimum 500zł.

70. Poleciłem znajomemu Wasz sklep, ale nie otrzymałem vouchera. Co robić?

Jeśli Twój znajomy dokonał u nas, w wyniku polecenia, zakupów na kwotę min. 500zł i było to jego pierwsze zamówienie, z pewnością w ciągu kilku dni otrzymasz kupon rabatowy e-mailem. Jeżeli wiadomość wciąż do Ciebie nie dotarła, sprawdź folder SPAM lub skontaktuj się z naszym Burem Obsługi Klienta.

71. Czy zrealizowany kupon rabatowy mogę użyć ponownie?

Niestety, nie. Z jednego kuponu można skorzystać tylko jeden raz.

72. Czy szukacie projektantów do współpracy?

Nasze meble nie byłyby tak wyjątkowe, gdyby nie wielki talent i zaangażowanie projektantów, z którymi współpracujemy. Wciąż pozostajemy otwarci na nowe pomysły, które pozwolą rozwijać i uatrakcyjniać naszą ofertę. Czekamy na Ciebie!
pixelpixel